Reklamacje, zwroty, wymiany

Reklamacje, zwroty i wymiany

 

Wszystkie produkty zakupione na Naszej stronie www.starclot.pl są nowe.

Wszelkie zwroty, wymiany lub reklamacje prosimy odsyłać na adres:

„Starclot” Wielocha Klaudia, ul. Grunwaldzka 62, 33-370 Muszyna.

Aby proces przebiegł szybko i pomyślnie należy:

  • Zwrócić produkt do 14 dni od jego otrzymania.
  • Wraz z produktem prosimy wysłać dowód zakupu (paragon) oraz wypełniony formularz (Dostępne w załączniku)

 

Formularz zwrotu lub wymiany

Formularz reklamacji

 

Do 14 dni poinformujemy Państwa o rozpatrzeniu reklamacji, zwrotu lub wymiany.

Koszty przesyłki zwrotu lub wymiany pokrywa klient.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty wysyłki zostają po Naszej stronie, wtedy zgodnie z oczekiwaniami klienta:

  • zwracamy gotówkę (do 14 dni roboczych)
  •  wymieniamy towar na nowy, wolny od wad,
  • Wymieniamy towar na inny o tej samej wartości.

 

W razie negatywnego rozpatrzenia zwrotu lub wymiany (odesłane po upływie 14 dni, zabrudzone, uszkodzone, używane) produkty zostaną odesłane na koszt Klienta o czym poinformujemy wiadomością mailową.

Klient, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., ma prawo do złożenia wniosku o rozwiązanie sporu w sposób pozasądowy, drogą eloktroniczną, za pomocą platformy ODR (Online Dispute Resolutions).

Adres internetowy platformy ODR:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Adres poczty e-mail sklepu Starclot: sklep@starclot.pl 

 

 

Informujemy, że nie odbieramy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.